اگر تا به حال واژه PBX به گوشتان خورده است و میخواهید بدانید سانترال چیست این مقاله را دنبال کنید. در این مطلب تلاش شده است تا علاوه بر توضیح سانترال و معایب آن، یک جایگزین مناسب نیز برای آن ارائه شود.
ویژگیهای سانترال چیست؟
PBX مخفف Private Branch Exchange و یک شبکه تلفن خصوصی است که به کاربران امکان میدهد با یکدیگر صحبت کنند. اجزای سخت افزاری مختلف به صورت پشت سر هم کار میکنند تا اتصال به شبکه تلفن را فراهم کنند.
PBX شبکه تلفن داخلی یک شرکت را اداره میکند. و همچنین مسیریابی و ویژگیهای متعدد تماس پیشرفته را برای تماسهای ورودی و خروجی مدیریت میکند.
راه اندازی سانترال کار کوچکی نیست. یک شرکت برای داشتن سانترال باید از یک یا چند مدیر سیستم کمک بگیرد. شما همچنین به فضای فیزیکی برای قرار دادن سیستم PBX در دفتر، مانند کمد یا اتاق سرور نیاز دارید.
تبدیل شدن به یک اپراتور تلفن با یک PBX
سیستم تلفن سنتی به سیستم تلفن قدیمی ساده یا به اختصار POTS شناخته میشود. شرکتهای تلفن با استفاده از شبکه تلفنی عمومی (PTSN) تماسها را به دیگران متصل میکنند.
ارائه خدمات تلفنی به یک تجارت ارزان نیست. یک قبض تلفن تجاری معمولی به راحتی می تواند میلیونها تومان هزینه داشته باشد. با این تفاضیل، باید راه بهتری وجود داشته باشد.
آیا سانترال یک راه حل است؟
PBX به کسب و کارها این امکان را میدهد تا یک سیستم تلفن داخلی را راه اندازی کنند و از خطوط تلفن کمتری استفاده کنند. سیستمهای PBX برتر، گزینههایی برای مدیریت پست صوتی، خدمه خودکار و پیامهای ضبط شده دارند.
سانترال روشی را که کسبوکارها به تماسها رسیدگی میکنند بازطراحی کرده است و ارتقای قابل توجهی را نسبت به محدودیتهای گذشته ارائه کرده است. پیش از این، سانترالها اختصاصی بودند و نگهداری آنها بسیار دشوار بود.
امروزه سیستمهای سانترال تا حد زیادی تکامل یافتهاند. اگر بخواهیم بگوییم که نسخه تکامل یافته سانترال چیست؟ جواب تلفنهای ویپ است که مقالات بسیاری درباره آن در مجله رها منتشر شده است.
معایب سانترال چیست؟
هزینههای اولیه به دلیل خرید مجوز سخت افزار و نرم افزار بیشتر است.
نیاز به مدیریت داخلی و تخصص.
هزینههای نگهداری به عهده مشتری است.
مدیریت آن اگر در چندین قسمت باشد، میتواند بسیار پیچیده باشد.
امنیت شبکه توسط مشتری مدیریت میشود.
هر بار جابجاییها، تغییرات و سایر موارد از این قبیل، هزینههایی را متحمل میشوند.
بهترین جایگزین برای تلفن سانترال چیست؟
ما به طور قطع استفاده از تلفن ویپ را به عنوان بهترین جایگزین برای سانترال به شما معرفی میکنیم. در اینجا 5 دلیلی که باعث میشود نقل مکان به خدمات ویپ را توصیه کنیم برایتان برشمردهایم.
هزینه بسیار پایین برای هر تماس
یک سیستم تلفن VoIP از پروتکل اینترنت برای برقراری تماس استفاده میکند. به جای استفاده از خطوط تلفن، تمام داده های ارتباطی به بسته داده تبدیل شده و از طریق شبکه IP ارسال میشود.
برقراری تماس از طریق خطوط تلفن سنتی به این معنی است که یک خط توسط دو تماس گیرنده که از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنند گرفته می شود. از آنجایی که تنها تعداد زیادی خطوط قابل نصب وجود دارد، تماسهایی که از طریق تلفن ثابت انجام میشوند، به خصوص اگر از راه دور باشند، گران هستند.اما استفاده از اینترنت برای انتقال داده های تماس این مشکل را دور می زند و به طور کلی تماس های داخلی و بین راه را ارزان تر می کند.
در واقع، به کسب و کارهایی که از VoIP استفاده می کنند، اغلب توانایی برقراری تماس های راه دور داخلی و داخلی به صورت رایگان داده می شود. برای مثال، اگر شماره تلفنی که برای کسبوکار انتخاب میشود در ایالات متحده باشد، ارائهدهندگان اغلب همه تماسها را در داخل «48 پایینتر» در ایالات متحده به صورت رایگان اجازه میدهند.
قابلیت جا به جایی و دورکاری
با سیستم تلفن VoIP، هیچ محدودیت فیزیکی وجود ندارد. شما این آزادی را دارید که طبق نیازهای کسب و کارتان بدون هیچ استرس اضافی جا به جا شوید.
تطبیق پذیری
استفاده از سیستمهای تلفن VoIP به شما امکان میدهد با فناوریترین دستگاهها چند کار انجام دهید و به شما این امکان را میدهد تا بیشترین بهرهوری را داشته باشید.
4. تماسهای کنفرانسی
ویژگی هایی که ذکر شد تمام آن چیزی نیست که توسط VoIP آسان شده است. از آنجایی که همه تماس ها به جای خطوط تلفن اختصاصی از یک شبکه داده همگرا استفاده می کنند، ایجاد و شرکت در تماس های کنفرانسی بسیار آسان تر می شود. نه تنها این، بلکه خدمات VoIP کنفرانس های ویدئویی را نیز بسیار آسان تر می کند. البته، این نوع کنفرانس ها معمولا موارد خاص هستند. اما تعامل چهره به چهره با همکاران و مشتریان، در حالی که پرسنل تجاری خارج از دفتر هستند. با سیستم های تلفن VoIP بسیار قابل مدیریت است.
5. تعامل کارآمد با مشتری
با یک سیستم تلفن VoIP، میتوانید انتخاب کنید که تماسهایتان کجا و چگونه زنگ میزند.
نتیجهگیری
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سانترال چیست و چه مزایایی دارد با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید.
قبل از بررسی سخت افزار ویندوز 11 و موارد پیرامون آن، جالب است بدانید که مایکروسافت رویداد ویندوز 11 را در یک برنامه آنلاین 45 دقیقهای با عنوان “What’s next for Windows” در 24 ژوئن 2021 برگزار کرد. چند روز بعد، این شرکت اولین پیش نمایش سیستم عامل جدید را برای اعضای این شرکت منتشر کرد. برنامه پیش نمایش Windows Insider. و سپس، در 5 اکتبر 2021، مایکروسافت انتشار رسمی ویندوز 11 را اعلام کرد.
اگر فکر میکنید که این رویداد به طرزی غیرعادی سریع به نظر میرسد، تنها نیستید. طبق استانداردهای مدرن، انتشار ویندوز 11 با سرعتی برق آسا پیش رفته است. و این تنها چیزی نیست که در مورد این نسخه بسیار غیر متعارف و غیرعادی است.
موارد مورد نیاز برای سخت افزار ویندوز 11 و مختصری درباره ویندوز 11
ویندوز 11 جانشین ویندوز 10 است. در واقع، مایکروسافت میتوانست ویژگیهای جدید را از طریق یک سری بهروزرسانیها و بدون تغییر نام به ویندوز 10 اضافه کند. در عوض، آنها تصمیم گرفتند که این نسخه را با شماره نسخه جدید و فهرستی از ویژگیهای جدید ارائه کنند.
این تغییرات شامل تجربه کاربری جدید، با رنگها و نمادهای تازه، تغییرات عمده در منوی استارت و نوار وظیفه، بازسازی گسترده تنظیمات، یک صفحه ابزارک طراحی شده برای ارائه تکههای کوچک از اخبار و یادآوریها، و روش بهبود یافته برای بستن پنجره ها است. امنیت به کمک سختافزار، که بخشی اختیاری از ویندوز 10 بود، اکنون اجباری است، به این معنی که بوت امن و رمزگذاری دستگاه به طور پیشفرض برای محافظت در برابر حملات آنلاین در دسترس هستند.
حداقل سیستم مورد نیاز برای سخت افزار ویندوز 11 چیست؟
برخلاف ویندوز 10 که برای اجرا بر روی سخت افزارهای قدیمی مناسب بود، ویندوز 11 به سخت افزار نسبتاً جدیدی نیاز دارد و صرفا به عنوان یک نسخه ارتقاء یافته در رایانههای شخصی قدیمی نصب نمیشود. اکثر رایانههای شخصی که در سال 2019 یا بعد از آن طراحی و فروخته شدهاند، با ویندوز 11 کار میکنند. دارندگان رایانههای شخصی که امکانات کمتری از حداقل نیازها دارند، ممکن است همچنان بتوانند ویندوز 11 را نصب کنند، اما مایکروسافت هشدار میدهد که این نصبها پشتیبانی نمیشوند.
موارد مورد نیاز برای سخت افزار ویندوز 11
پردازنده: 1 گیگاهرتز یا سریعتر با دو یا چند هسته در یک پردازنده سازگار 64 بیتی یا سیستم روی یک تراشه (SoC)
رم: حداقل 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: حداقل 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود
امنیت: TPM نسخه 2.0، سیستم عامل UEFI، قابلیت بوت امن
کارت گرافیک: سازگار با DirectX 12 یا جدیدتر، با درایور WDDM 2.0
صفحه نمایش: نمایشگر با وضوح بالا (720p)، مانیتور 9 اینچی یا بزرگتر، 8 بیت در هر کانال رنگی
درباره سخت افزار ویندوز 11
برای بررسی سازگاری سخت افزار ویندوز 11، برنامه PC Health Check را دانلود و اجرا کنید. سختافزارهای قدیمیتر احتمال کمتری دارد که از بررسیهای سختگیرانه ویندوز 11 عبور کنند. برای مثال، اکثر پردازندههای نسل هفتم اینتل در لیست CPUهای سازگار نیستند. رایانه های شخصی خریداری شده در سال 2016 یا قبل از آن پشتیبانی نمی شوند.
ویندوز 11 به یک جزء امنیتی سخت افزاری به نام ماژول TPM، همراه با سیستم عامل UEFI (بدون بایوس قدیمی مجاز نیست) و Boot ایمن نیاز دارد. الزام UEFI همچنین به این معنی است که دیسک های سیستم باید با استفاده از استاندارد GUID Partition Table (GPT) راه اندازی شوند. سیستمهایی که از سیستم قدیمی Master Boot Record (MBR) استفاده میکنند، پشتیبانی نمیشوند.
تقریبا همه رایانههای شخصی طراحی و ساخته شده از سال 2015 دارای پشتیبانی TPM 2.0 هستند، اگرچه ممکن است برای فعال کردن آن مجبور باشید به تنظیمات سیستم عامل بروید. نکته دیگر اینکه ویندوز 11 فقط به عنوان یک سیستم عامل 64 بیتی برای CPUهای 64 بیتی موجود است.
ویژگیهای جدید در رابط کاربری ویندوز 11 چیست؟
برای یک ناظر معمولی، ویندوز 11 مانند یک تم با شکوه برای ویندوز 10 به نظر میرسد. ما فقط این نیست، چرا که تغییرات بصری قابل توجهی در تجربه کاربری ویندوز 11 (UX) وجود دارد، از جمله نمادهای جدید، با رنگ های زنده تر و گوشههای گردتر، و همچنین فونت سیستم جدید.
از سوی دیگر، تنظیمات تغییری کامل پیدا کرده است. یک صفحه ناوبری جدید در سمت چپ، دسترسی آماده به دستههای اصلی را فراهم میکند. با بخشهایی در سمت راست که برای فعال کردن تنظیمات سیستم و گزینههای شخصیسازی، باز میشوند. یکی از پیشرفتهای قابل توجه، نمایشگر دقیقی است که میزان مصرف باتری را ساعت به ساعت نشان میدهد و به شما امکان میدهد تشخیص دهید کدام برنامهها مسئول تخلیه غیرعادی باتری هستند.
در دستگاهها و تبلتهای دارای قابلیت لمسی مانند سرفیس پرو، تغییرات بزرگی را در نحوه عملکرد قلم و عناصر لمسی با انتقال زیباتر از حالت رایانه شخصی به رایانه لوحی و بالعکس مشاهده خواهید کرد. همچنین یک ویژگی جدید تایپ صوتی وجود دارد که به شما امکان میدهد متن را به صورت خودکار در هر برنامه یا جعبه متنی تایپ کنید. (کلید Windows + H را فشار دهید تا این ویژگی فعال شود.)
آیا ویندوز 11 در ماشین مجازی اجرا میشود؟
بله، شما میتوانید ویندوز 11 را در VM نصب کنید. در واقع میتوانید یک TPM مجازی در ماشین مجازی ویندوز 11 ایجاد کنید که نیازهای سخت افزاری سیستم عامل جدید را برآورده کند. در یک هایپروایزر نوع 1 مانند Hyper-V خود مایکروسافت، شما توسط همان الزامات CPU که بر روی رایانه شخصی فیزیکی حاکم است، محدود خواهید شد.
آیا برنامه ها و دستگاه های سخت افزاری موجود من با ویندوز 11 کار میکنند؟
اکثر برنامهها و دستگاههایی که با ویندوز 10 کار میکنند باید مطابق انتظار در ویندوز 11 نیز کار کنند. سیستم عامل جدید به اندازه کافی شبیه نسخه قبلی خود است و تفاوتها نباید برای اکثر برنامهها مشکلی ایجاد کند. بهترین راه برای بررسی سازگاری یک برنامه ویندوز، نصب ویندوز 11 در یک ماشین مجازی و اجرای آن است.
نتیجهگیری
اگر پس از ارتقاء به ویندوز 11 مشکل سازگاری با سخت افزار یا نرم افزار پیدا کردید، 10 روز فرصت دارید تا آن ارتقا را به نصب قبلی ویندوز 10 برگردانید. این گزینه پس از 10 روز ناپدید میشود، پس معطل نکنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سخت افزار ویندوز 11 با ما تماس حاصل فرمایید.
احتمالا تا الان متوجه شدهاید که مقوله دورکاری به طور گستردهای رایج و محبوب شده است.البته به طبع آن، در کنار مزایای بسیارش، مشکلاتی را در دل خود جای داده است. از جمله مواردی که افراد نیز به شدت در جست و جوی آن هستند، سامانه شکایت دورکاری است. چرا که مسائل و مشکلاتی در ادامه فرآیند دورکاری به وجود خواهد آمد که احساس نیاز به یک سامانه شکایت دورکاری را در افراد ایجاد کرده است. در این مقاله به مسائل مختلفی پیرامون دورکاری خواهیم پرداخت.
سامانه شکایت دورکاری وجود خارجی دارد؟
جواب خیر است. در حال حاضر چنین سامانهای تحت عنوان سامانه شکایت دورکاری در ایران وجود خارجی ندارد.
بنابراین خواندن این مقاله به شما کمک میکند تا در عدم حضور این سامانه، خودتان بتوانید تمهیدات لازم را لحاظ کنید.
از آنجایی که اصطلاح دورکاری برای اولین بار در دهه 1970 ابداع شد، محققان و متخصصان شایستگی کار دور از دفتر را مورد بحث قرار دادند. زیرا نشان دهنده یک تغییر اساسی در نحوه انجام تجارت تاریخی سازمان ها بود.
تلاشهای پیچیده برای درک واقعی مفاهیم دورکاری، تعاریف و مفهومسازیهای بسیار متنوع از دورکاری، زمینههای متنوعی است که تحقیقات در آن انجام شده است.
هدف ما در این مقاله بررسی تحقیقات موجود در مورد دورکاری در تلاش برای درک بهتر آنچه ما به عنوان یک جامعه علمی در مورد دورکاری و پیامدهای آن میدانیم است.
همچنین میتوانید متوجه شوید اگر یک سامانه شکایت دورکاری به وجود بیاید در چه مواردی میتوانید به آن مراجعه کنید.
پس از بررسی مختصری از تاریخچه دورکاری و توسعه آن، با بحث در مورد چالشهای تعریفی ذاتی در ادبیات موجود شروع میکنیم و تعریف جامعی از دورکاری که ریشه در تحقیقات موجود دارد، ارائه میکنیم.
سپس پیامدهای دورکاری را برای مسائل کاری، خانوادگی، نگرش ها و نتایج کاری کارکنان، از جمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی و شناسایی، استرس، عملکرد، دستمزد، رفتارهای کناره گیری، و معیارهای سطح شرکت بررسی می کنیم.
دورکاری
در فوریه 2013، زمانی که ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو، کارمندان یاهو را از کار کردن در خانه منع کرد، غوغای رسانهای برپا شد (Guynn, 2013). مایر اظهار داشت که این ممنوعیت به منظور ایجاد یک محیط مشارکتی و خلاقانه ضروری است. منتقدان از این حرکت به عنوان بازگشت به عصر حجر یاد کردند و مایر را متهم کردند (Godreau, 2013). اندکی بعد، مدیر عامل شرکت Best Buy، هوبرت جولی، به پلنی تحت عنوان «محیط کاری فقط نتایج» (ROWE) خاتمه داد. این برنامه به کارمندان اجازه میداد تا زمانی که کار انجام شده باشد، از هر مکانی و در هر زمانی کار کنند. جولی اظهار داشت که این برنامه «از نظر رهبری اساسا ناقص است». او همچنین تاکید داشت که نیاز به بسیج کارکنان و تلاش برای گردش کار است. لغو گزینه کار از راه دور در این سازمانهای معروف، بحثهای ملی را در مورد شایستگی این عمل برانگیخت.
بحث بر سر دورکاری تعجب آور نیست، زیرا این عمل نشان دهنده تغییری اساسی در نحوه انجام کار سازمان ها در طول تاریخ است و پیامدهایی برای طیف گسترده ای از مسائل دارد.
چالش های دورکاری را بشناسید
در حالی که بسیاری از ما رویای کار از خانه را در سر می پرورانیم، بسیاری از کسانی که تجربه کار از راه دور را دارند متوجه می شوند تنها چیزی که اهمیت دارد این نیست. دقیقا چنین ذهنیتی بعدتر باعث میشود تا مجبور شوید در گوگل عبارت سامانه شکایت دورکاری را جست و جو کنید. و هنگامی که شروع کنید، چالش ها می توانند از مزایای آن بیشتر شوند. در اینجا پنج موضوعی که باید به آنها توجه کرد و راهکارهایی برای کاهش آسیب ذکر کردهایم:
ارتباط دشوار
وقتی در دفتر نیستید، دیگر نمی توانید کنار میز کسی بایستید و با او ارتباط بگیرید یا مکالمات مهم را بشنوید. در عوض، در استفاده کردن از اسکایپ برای حفظ همان سطوح ارتباطی جدی باشید. ایجاد رفاقت در محل کار از طریق صفحه نمایش رایانه یا تلفن دشوارتر است، اما اگر ارتباط را در اولویت قرار دهید، می توان آن را انجام داد.
عدم پیشرفت شغلی
شما اهداف و مسئولیت های موقعیت خود را برآورده می کنید یا از آنها فراتر می روید، اما احتمال دارد ارتقا شغلی در کار نباشد. برای نشان دادن فداکاری خود، اطمینان حاصل کنید که برنامه منظمی برای سفر حضوری دارید. و تا جایی که می توانید، زمانی را برای ایجاد روابط کاری مثبت رودررو اختصاص دهید. البته این مورد را میتوانید در صورت وجود سامانه شکایت دورکاری ارجاع دهید.
روابط ضعیف
حقیقت شگفت انگیز این است که بادورکاری، خواه ناخواه ملزم به تنها کار کردن هستید. برای بسیاری از دورکارها ایجاد و ادامه روابط دشوار است. با شرکت ، ایجاد برنامه و گزارش شبکه و جستجوی فعالانه افراد با نفوذ در حوزه کاری خود، مطمئن شوید که شخصیتهای تلویزیونی تنها کسانی نیستند که هر روز به آنها گوش میدهید. اجتماعی ماندن در زندگی واقعی تضمین می کند که می توانید در فضای آنلاین سازنده بمانید.
برنامه طاقت فرسا
افرادی که از راه دور کار می کنند اغلب در یک فضای ذهنی همیشه فعال گیر می کنند، و این احتمال وجود دارد که نسبت به زمانی که در دفتر بودند، آزادی کمتری را تجربه کنند. به خصوص اگر در منطقه زمانی متفاوت از همکاران خود باشند. سعی نکنید کار از خانه را با تحمیل یک برنامه بی پایان به خود جبران کنید. بی اثر است و می تواند به سرعت منجر به فرسودگی شغلی شود. یک برنامه کاری ایجاد کنید و با شروع و پایان هر روز در یک زمان مشخص به آن پایبند باشید. اگر کار نکرد، میتوانید یک میز یا دفتر اجاره کنید تا بهطور فیزیکی برنامههای کاری و شخصی خود را مشخص کنید. آسیب دیدن شما وارد شدن لطمه به کارتان در این زمینه را حتی به سامانه شکایت دورکاری هم نمیتوانید ارجاع دهید، پس باید حواستان را جمع کنید.
از دست دادن رویدادها
وقتی از گروه جدا میشوید، بسیاری از رویدادهایی را که همکاران با هم در ارتباط هستند را از دست خواهید داد. ارتباط با تیم و عضویت در تیم به اندازه انجام کار، خارق العاده حیاتی است. هنگامی که از راه دور کار می کنید، مهم است که نه تنها از لباس خواب خود بیرون بیایید و هر روز صبح لباس بپوشید، بلکه از چالش های دیگری که دورکارها با آن روبرو هستند نیز آگاه باشید. این مسئولیت شماست که شغل خود را مدیریت کنید و در عین حال یک برنامه انعطاف پذیر را تنظیم کنید.
نتیجهگیری
هنوز برای ایجاد یک سامانه شکایت دورکاری اقداماتی انجام نشده است.احتمالا میتواند به خاطر این باشد که خود مساله دورکاری همچنان یک مقوله پیچیده است. هنوز تمام جوانب این داستان بررسی نشده و مسیری برای پیگیری دقیق آن وحود ندارد. واژه دورکاری برای چندین دهه مورد استفاده قرار گرفته است، محققان از اصطلاحات و مفهومسازیهای مختلفی در هنگام گزارش نتایج مطالعات دورکاری استفاده کردهاند.
فقدان یک تعریف و مفهوم پذیرفته شده به طور قابل توجهی مانع درک ما از این حالت کار شده است، زیرا نتایج اغلب در بین مطالعات قابل مقایسه نیستند.
دورکاری با تمامی عناوین کار از راه دور،کار توزیع شده، کار مجازی، کار انعطاف پذیر، کار از راه دور در یک مکان انعطاف پذیر ، شناخته شده است. این اصطلاحات مختلف، در حالی که همپوشانی دارند، اغلب مفاهیم متفاوتی از دورکاری را در بر می گیرند. در مجموع، اختلاف در تعاریف و تمرکز پژوهش، ترکیب جامع دانش از این حالت کار را دشوار می کند.
در این مقاله قصد داریم درباره پشتیبانی انلاین رها، به برخی سوالات پاسخ دهیم. یقینا در هر سازمان کالاها و خدماتی برای ارائه به مخاطب هدف در نظر گرفته شده است. در این بین ،تبلیغات و بازاریابی، مشتریانی را به ارمغان میآورد و برای مخاطبان درباره فعالیتهای آن مجموعه آگاهی ایجاد میکند. اما چیزی که این مشتریان را حفظ میکند، خدمات مشتری است. به همین دلیل و برای بالا بردن سطح رضایتمندی مشتری، ما برای آسودگی شما پنل پشتیبانی رها را راهاندازی کردیم.
خدمات پشتیبانی انلاین رها به چه صورت است؟
خدمات پشتیبانی شامل آن خط مشیها، برنامهها و فعالیتهایی است که بر نحوه تعامل سازمان با مشتریان حاکم است.
پس از آن که کالا یا خدماتی از رها دریافت کردید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که نیازمند بررسی و پشتیبانی یک تیم متخصص باشد. در این صورت با مجموعه رها تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی یک پیامک حاوی لینک crm و یوزرنیم- پسورد را برای شما ارسال کند. بعد از باز شدن دسترسیتان به crm مشکل پیش آمده را به صورت تیکت ثبت خواهید کرد تا همکاران ما در تیم فناوری و اطلاعات در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. تیم فاوا به وسیله راهنمایی و توضیح راه حل به شما یا در اختیار گذاشتن یک فایل آموزشی، مرجوع کردن محصول و یا ریموت زدن از راه دور در صدد برطرف کردن مشکل خواهد بود. پشتیبانی انلاین رها یک شیوه بسیار کارآمد، موثر و البته سریع برای رسیدگی و رفع نقص در خدماتی است که دریافت کردهاید.
وجود خدمات پس از فروش و پشتیبانی در هر مجموعه نشان دهنده ضمانت کیفیت و همچنین اطمینان یک مجموعه به تواناییهای خود در پاسخگویی به نیازمندیهای مشتری است. پشتیبانی رها به وسیله این که همواره مسیر بسیار راحت و آسانی برای پیگیری مشتریان دارد، باعث رضایتمندی درصد بالایی از مخاطبین شده است.
مزایای پشتیبانی انلاین رها
اهمیت به مخاطب و مشتری خود
تعامل با اعضای پنل پشتیبانی انلاین یعنی مخاطب صدایی دارد. در واقع به این معنیست که مشتری رها میتواند اطمینان داشته باشد که به نظر آنها اهمیت داده میشود.
سهولت دسترسی
پنل پشتیبانی انلاین رها به گردش افتادن سریع پروژهها را تضمین میکند. این پنل امکان ثبت سریع و بدون دردسر برای مشتری و همچنین دسترسی فوری برای بازخورد به مشتری را میسر میکند.
اندازه گیری نگرشهای طولی
وجود این پنل باعث میشود اگر مشتریان ما قبلا از سازمان راضیتر بودهاند و اما الان اندکی بازخورد آنها منفیتر شده است، بتوانیم سریعا متوجه آن شده و سعی کنیم بفهمیم که چه عواملی باعث شده مخاطبان ما این احساس را داشته باشند و بر اساس آن تغییراتی ایجاد کنیم.
مقرون به صرفه بودن پنل پشتیبانی انلاین رها
اگر دقت کرده باشید زمانی که محصول و کالایی خدمات پشتیبانی ندارد، در طول زمان هزینههایی را برای شما ایجاد کرده است. هزینههایی مانند هزینه پیگیری و تماس برای یافتن یک تیم متخصص و یا هزینه رفت و آمد و غیره.در این حالت، خدمات پشتیبانی آنلاین موجب شده است تا علاوه بر این که با یک دسترسی بسیار آسان و سریع برای مشکل خود اقدام میکنید، در هزینهها نیز بسیار صرفهجویی کنید.
کیفیت پاسخ ها
یکی مزیتهای بزرگ پشتیبانی رها بالا بودن کیفیت پاسخگوییست. تمام اعضای مجموعه رها، با دقت و سرعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد و مسائل به وجود آمده را پیگیری میکنند.
نتیجهگیری
اینها به هیچ وجه تنها مزایایی نیستند که پشتیبانی انلاین رها به مشتریان خود ارائه میدهد. به نظر شما مزایای استفاده از پنلهای پشتیبانی مشتری چیست؟ آیا تاکنون استفاده از پشتیبانیهای انلاین برای شما خوب کار کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.